FAIL (the browser should render some flash content, not this).

GALERIE FOTO
Opel Bertone OPC - Simota Carbon Intake CAI

 

     
Admisie Cold Air intake in carcasa de carbon cu filtru conic SIMOTA si racorduri flexibile. Masina a inregistrat o crestere de 12-15 cp pe dyno si un raspuns la acceleratie mult imbunatatit. Sunet superb, BOV-ul de fabrica se aude mult mai tare.
 
Dacia Solenza - Simota Carbon Intake CAI
 
 
Admisie Cold Air intake in carcasa de carbon cu filtru conic Simota si racorduri flexibile. Masina a inregistrat o crestere de 7 cp pe dyno si un raspuns la acceleratie mult imbunatatit.
 
SUBARU IMPREZA STI - Simota Cold Air Intake
     
Admisie Cold Air Intake cu tubulatura din aluminiu polishat, mansoane siliconice si repozitionarea filtrului de aer conic in interiorul aripii, in spatele proiectorului, asigurand astfel un flux de aer rece, neinfluentat de temperatura motorului.
 
SUBARU IMPREZA STI - Galerie de admisie
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
     
Galerie de admisie tubulatura din aluminiu polishat, lungime optimizata. Scade temperatura in galeria de admisie cu pana la 30 grade. Corpul clapetei de acceleratie de 70mm diametru asigura un flux mult mai bun de aer in cazul unor turbine mai mari.
 
MITSUBISHI EVO 9 - Simota Cold Air Intake
     
Admisie Cold Air Intake cu tubulatura din aluminiu polishat, mansoane siliconice si filtrui de aer ciuperca, asigurand astfel un flux de aer rece, neinfluentat de temperatura motorului.
 
Dacia Logan - Turbocharger electric
     
Electric Turbocharger montat pe Dacia Logan 1.4. Castigul de putere este in jur de 10-13 cp si un raspuns mult mai bun la acceleratie.
 
Opel Astra - Turbocharger electric
     
Electric Turbocharger montat pe Opel Astra G 1.6 16v. Masina are stock 101 cp, dupa montarea dispozitivului a inregistrat pe dyno 118 cp.
 
BMW E46 328CI proiect custom galerii evacuare + sistem esapament
 
BMW E46 motor 2.8 24v. Galerii de evacuare polisate otel inoxidabil T307 completate de un sistem de evacuare Borla. Castig de putere de la 192 cp la 211 cp.
 
Opel Bertone 2.0 Turbo- Blow Off SSQV
 
 
Blow Off atmosferic SSQV montat pe OPEL Astra 2.0 Turbo. Montajul extrem de facil, sunetul inregistrat este foarte puternic, lagul a scazut simtitor .
 
Mitsubishi EVO 9- Blow Off SSQV Type 2
 
 
Blow Off atmosferic SSQV Type 2 montat pe MITSUBISHI EVO 9. Montajul extrem de facil, sunetul inregistrat este foarte puternic, lagul a scazut simtitor .
 
SUBARU Impreza WRX STI - Evacuare CATBACK carbon
     
Subaru Impreza WRX STI a primit o evacuare competa catback traseu inox 88mm si finala carbon cu tips de 105mm si silencer detasabil. O solutie atat de strada cu silencerul montat cat si extrema cu evacuarea libera. Designul angle back da masinii o aliura sportiva.
 
Short Quick Shifter BMW e30
     
Dispozitivul a redus cursa schimbatorului cu 40%, imbunatatind considerabil reprizele de accelerare. Instalare rapida, maxim 40-60 minute.
 
BMW E30 325 12V proiect custom turbo
 
     
BMW E30 motor 2.5 12v M20 turbo. Presiune in turbina 0.5-0.8 bari (nu necesita modificari interne in motor). Putere dezvolatata 290 cp. Aplicatie pana la 450 cp la 1.5 bari. Acest motor suporta o presiune mare in turbina fara modificari interne, avand un raport de comrepsie scazut. Pentru 300+ cp necesita injectoare marite.
 
BMW E30 325 24V proiect custom turbo
 
     
BMW E30 motor 2.5 24v M50 turbo. Presiune in turbina 0.5-0.7 bari (nu necesita modificari interne in motor). Putere dezvolatata 280 cp. Aplicatie pana la 450 cp la 1.5 bari.
 
BMW E36 325 24V proiect custom turbo
 
     
BMW E36 motor 2.5 24v M50 turbo. Presiune in turbina 1.1 bari (nu necesita modificari interne in motor). Putere dezvolatata 310 cp. Turbina SPA Turbo GT30, intercooler front mount, injectoare marite, etc..
 
BANDA Termoizolanta - aplicatii
 
Se foloseste pentru scaderea temperaturii in compartimentul motor prin invelirea galeriilor de evacuare, a downpipe-urilor si a uppipe-urilor. De aemenea se mareste viteza de evacuare a gazelordin cauza pastrarii unei temperaturi mai ridicate in tevile de evacuare. Se recomanda ca inaintea montajului banda sa fie uda pentru o mai buna priza pe teava.
 
Galerii evacuare Ford Mustang V6 4.0 2006
 
Galerii de evacaure din inox, lungime egala pe fiecare cilindru, debit marit, high flow, suduri argon. Designul pastreaza catalizatoarele stoc ale masinii, aducand un aport de 15 cp la puterea Mustangului. Sunetul este de asemenea comparabil cu un V8. Montaj facil bolt on fara improvizatii.
 
Opel Astra G Bertone 2.0T - Intercooler upgrade
 
Opel Astra G Bertone 2.0T - upgrade intercooler. Dimensiunile aproape duble ale intercooler-ului se simt imediat dupa montaj, masina avand 15 cp in plus pe dyno si un raspuns mult mai bun al turbinei. Montaj facil bolt on.
 
AUDI A3 2.0T - Cold Air Intake K&N + Blow Off Adapter
     
Admisie Cold Air intake cu filtru conic K&N si adaptor pentru repozitionarea blow off-ului + adaptor pentru blow off type RS. Masina a inregistrat o crestere de 12-15 cp pe dyno si un raspuns la acceleratie mult imbunatatit. Sunet superb, BOV-ul de fabrica se aude mult mai tare. Posibilitate de montaj BOV Type RS (+ 490 ron)
 
VW GOLF 1.8T - Cold Air Intake SIMOTA
 Free Image Hosting at www.ImageShack.us
     
Admisie Cold Air intake cu filtru conic SIMOTA. Masina a inregistrat o crestere de 11-13 cp pe dyno si un raspuns la acceleratie mult imbunatatit. Sunet superb, BOV-ul de fabrica se aude mult mai tare. Posibilitate de montaj BOV Type RS (+ 490 ron)
 
TOYOTA CELICA GT GTS - Cold Air Intake
     
Admisie Cold Air intake cu filtru conic Simota. Masina a inregistrat o crestere de 7 cp pe dyno si un raspuns la acceleratie mult imbunatatit. Sunet superb, corelat cu o scadere a consumului de carburant